Általános szerződési feltételek
Á L T A L Á N O S S Z E R Z Ő D É S I F E L T É T E L E K
PREAMBULUM
A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a REORG-Ingatlan Ingatlanforgalmazó és Hasznosító Korlátolt Felelősségű Társaság által a https://var-lak.hu/uzlet címen üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben a jelen dokumentum minden rendelkezését kötelező érvényűnek elfogadja. A jelen dokumentum nem kerül iktatásra, a szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.
ÉRTELMEZŐ RENDELKEZÉSEK:
- „Társaság”: a REORG-Ingatlan Ingatlanforgalmazó és Hasznosító Korlátolt Felelősségű Társaság (cégjegyzékszám: 01-09-184895, székhely: 1011 Budapest, Fő utca 14-18., adószám: 13558730-2-41, képviseli: Antal Ferenc ügyvezető).
- „Felhasználó”: az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely a Weboldalt használja vagy a Társaság által kínált Szolgáltatást igénybe veszi.
- „Felek”: jelen Általános Szerződési Feltételekben a Társaság és Felhasználó együttesen.
- „Weboldal”: A Társaság https://var-lak.hu/uzlet címen található weboldala, ahol a Felhasználó Terméket tud hirdetni és eladni, Terméket tud vásárolni, továbbá a Társaság által kínált Szolgáltatást igénybe tudja venni.
- „Szolgáltatás”: a Társaság által a Felhasználó részére, a Weboldalon nyújtott szolgáltatás.
- „Termék”: a Weboldalon hirdetett, értékesítésre ajánlott termék, beleértve a Weboldalon keresztül ténylegesen értékesített termékeket is.
- „Webáruház”: a Társaság Weboldalán található online vásárlási felület.
- „Általános Szerződési Feltételek”: a jelen általános szerződési feltételek.
JELEN ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKRE VONATKOZÓ JOGSZABÁLYOK:
- évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
- évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
- évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;
- évi CXXVIII. törvény az általános forgalmi adóról;
- évi C. törvény a számvitelről;
- évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról;
- évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;
- 45/2014. (II.26) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.
- BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
- A jelen Általános Szerződési Feltételek szabályozzák a Felek jogait és kötelezettségeit, arra az esetre vonatkozóan, amennyiben a Felhasználó a Weboldalon Terméket hirdet, értékesít vagy vásárol vagy a Felhasználó a Társaság által nyújtott Szolgáltatást a Weboldalon igénybe veszi.
- A jelen Általános Szerződési Feltételek a Társaság Weboldalán keresztül bonyolított Termék értékesítésre és Szolgáltatás nyújtásra terjednek ki.
- A jelen Általános Szerződési Feltételek elérhetők és letölthetők a Társaság Weboldaláról.
- Amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Felhasználó a Weboldalon terméket hirdet, értékesít vagy vásárol vagy a Weboldalon a Társaság Szolgáltatását igénybe veszi, úgy kizárólag elektronikus szerződést köteles kötni a Társasággal, mely elektronikus szerződés nem kerül iktatásra, így nem minősül írásbeli szerződésnek. Az ilyen szerződéseket a fogyasztók védelméről szóló 1997. május 20-i 97/7/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvnek való megfelelést szolgáló, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet szabályozza.
- A jelen Általános Szerződési Feltételek 2020. november 30. napjától hatályosak és a Társaság általi visszavonásáig maradnak hatályban. A Társaság a jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan jogosult módosítani. Amennyiben a Társaság a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely okból (pl.: a Társaság működésével, működtetésével kapcsolatos okból, jogszabályváltozás miatti okból) módosulnak, úgy arról a Társaság a Felhasználót minden esetben a Weboldal felületén a változás hatályba lépését megelőző 72 órán belül tájékoztatja.
- Jelen Általános Szerződési Feltételek kiterjednek a Felek közötti valamennyi online létrejött jogügyletre, akár Magyarország területén belül, akár azon kívül.
- Jelen Általános Szerződési Feltételek általános jelleggel szabályozzák a Felek között létrejövő jogviszonyokat. A Felek jelen Általános Szerződési Feltételekkel rendelkezéseitől közös megegyezéssel, írásban bármikor eltérhetnek, a Felek között létrejövő külön megállapodásokat a jelen Általános Szerződési Feltételek szabályaitól eltérő rendelkezéseket tartalmazhatnak, illetve jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott tárgykörökre is kitérhetnek.
- A TÁRSASÁG, MINT SZOLGÁLTATÁS NYÚJTÓ ADATAI
- Cégnév: REORG-Ingatlan Ingatlanforgalmazó és Hasznosító Korlátolt
Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1011 Budapest, Fő utca 14-18.
Cégjegyzékszám: 01-09-184895
Adószám: 13558730-2-41
Statisztikai számjel: 13558730-6810-113-01
Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Képviseletre jogosult: Antal Ferenc ügyvezető
E-mail elérhetőség: reorgingatlan@gmail.com
Telefonszám: +3630-598-0101
- Tárhely-szolgáltató adatai:
Név: Tárhely.EU Szolgáltató Kft.
Székhely: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em. 241.
Cégjegyzékszám: 01-09-909968
Adószám: 14571332-2-42
E-mail: iroda@tarhely.eu
- A TÁRSASÁG ÁLTALI TERMÉK ÉRTÉKESÍTÉS ÉS SZOLGÁLTATÁS NYÚJTÁS FELTÉTELEI
A Weboldalon működő Webáruházban a Felhasználó a más Felhasználók által hirdetett és értékesítésre ajánlott Termékeket vásárolhatja meg, illetve a Társaság által kínált Szolgáltatást rendelheti meg. A vásárlás vagy a Szolgáltatás igénybevétele történhet regisztrációval vagy regisztráció nélkül. A vásárlás vagy a Szolgáltatás igénybe vételének feltétele a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadása és az adatkezelési tájékoztató tudomásul vétele.
- Regisztráció:
- A Felhasználó jogosult a Weboldalon regisztrálni, mely esetben a regisztráció véglegesítésre / érvényesítésre kerül a Társaság által. A Felhasználó a regisztráció során kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket teljes körűen megismerte és elfogadja, a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Felhasználó a regisztráció során szintén kijelenti, hogy a Társaság adatkezelési tájékoztatójának tartalmát teljes körűen megismerte és az adatkezelési tájékoztató tartalmát tudomásul veszi, továbbá, hogy hozzájárul ahhoz, hogy a Társaság a Felhasználó személyes adatait regisztrációs nyilvántartási céllal kezelje.
- A Felhasználó a Weboldalon történő regisztrációkor köteles az alábbi adatok megadására:
e-mail cím, jelszó, vezetéknév, keresztnév, telefonszám. A Társaság tájékoztatja a Felhasználót, hogy a regisztráció során köteles valós adatok megadására. A Társaság a regisztráció véglegesítéséhez szükséges visszaigazoló e-mail üzenetet küld a Felhasználó részére. A Felhasználó regisztrációja kizárólag abban az esetben érvényes, ha a Társaság által küldött visszaigazoló e-mailben – az abban meghatározott módon – a regisztrációt visszaigazolja.
- A Felhasználó a Weboldalon történő regisztrációt követően bármikor jogosult a regisztrációjának törlésére. Ahhoz, hogy a Társaság a Felhasználó regisztrációját törölje, a Felhasználó köteles a Társaság e-mail címére megküldött e-mail útján, a törlési szándékát írásban jelezni. Amennyiben a Felhasználó a regisztráció törlésére vonatkozó e-mail üzenetet küld a Társaság e-mail címére, úgy a Társaság a Felhasználó regisztrációját és adatait az e-mail beérkezését követő legkésőbb 24 órán belül törli. A Felhasználó a regisztráció törlésére vonatkozó e-mail üzenetét kizárólag a regisztrációkor megadott e-mail címéről küldheti meg a Társaság részére.
- Az értékesítés általános szabályai:
- A Termék vagy Szolgáltatás Weboldalon feltüntetett vételára (ellenértéke) tartalmazza az általános forgalmi adót és a Termékek csomagolási költségeit. A Termék vételára további költségeket (pl.: szállítási díj) nem tartalmaz. A Termék vagy Szolgáltatás vételára (ellenértéke) magyar forintban kerül meghatározásra és feltüntetésre. A Társaság jogosult a Termék vételárának vagy a Szolgáltatás ellenértékének egyoldalú módosítására. Amennyiben a Társaság a Termék vételárát vagy Szolgáltatás ellenértékét módosítja, úgy az új, módosított vételár (ellenérték) a Weboldalon feltüntetésre kerül. A vételár (ellenérték) módosítás előtt megrendelt Termék vagy Szolgáltatás vételárát (ellenértékét) az utóbb bekövetkezett módosítás nem befolyásolja.
- Amennyiben a Társaság Weboldalán téves vételár (ellenérték) került feltüntetésre valamely Termék vagy Szolgáltatás vonatkozásában, úgy a Társaság, illetőleg az értékesítő Felhasználó nem köteles a Terméket vagy Szolgáltatást a téves vételáron (ellenértéken) értékesíteni és szállítani. Ebben az esetben a Társaság, illetőleg az értékesítő Felhasználó jogosult közölni a Termék vagy Szolgáltatás valós vételárát (ellenértékét) és a Terméket vagy Szolgáltatást ezen a vételáron (ellenértéken) értékesítésre ajánlani, mely vételár (ellenérték) megismerését követően a vásárló Felhasználó jogosult a Terméket vagy Szolgáltatást a valós vételáron (ellenértéken) megvásárolni vagy indokolás nélkül elállni a vásárlástól.
- Az eladó Felhasználó a Weboldalon a Termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban ad tájékoztatást. Eladó Felhasználó a Termékekre vonatkozó alábbi információkat közölheti:
- a) a Termék megnevezése,
- b) a Termék kiszerelése (súlyban és csomagolási egységben kifejezve),
- c) a Termék fogyasztói ára,
- d) a Termék egységára,
- e) a Termék mérete,
- f) a Termék anyaga,
- g) a Termék kezelési/használati útmutatója.
Az értékesítő Felhasználó a Termékről videó- és fényképfelvételeket tud feltölteni a Weboldalra, a Termék fizikai megjelenésének bemutatása érdekében. A feltöltött Termékek képei eltérhetnek a valóságtól, arra szolgálnak, hogy a Termékek főbb paramétereit és megjelenését illusztrálják. Társaságunk nem vállal felelősséget a Webáruházban megjelenő kép és Termék kinézete miatti különbözőség miatt.
- Amennyiben az értékesítő Felhasználó valamely Termék vonatkozásában akciós árat alkalmaz, úgy az akciós ár közzétételével együtt a Weboldalon közzéteszi az akció feltételeit és időtartamát.
- A rendelés menete:
- Rendelés telefonon vagy e-mailben
Rendelésfelvétel: H-P (9:00-17:00)
A megrendelést vásárló Felhasználó pontos adatainak (név/cégnév, számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, e-mail) valamint a megrendelni kívánt Termékek pontos nevének és darabszámának megjelölésével adhatja le Társaságunknak.
Társaságunk a rendelés aktuális állapotáról visszaigazoló e-mailben értesíti vásárló Felhasználót. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a rendelés adatait így különösen: a vásárló Felhasználó személyes adatait, a szállítási címet, a szállítási díjat, a megrendelt Termékek adatait és felsorolását, a rendelés folytán fizetendő teljes végösszeget (beleértve a megrendelt Termékek és Szolgáltatások ellenértékét és a szállítási költséget is), a rendelés azonosítóját. Amennyiben a visszaigazoló e-mail a megrendelés elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül vásárló Felhasználóhoz nem érkezik meg, úgy vásárló Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Társasághoz, illetve a vásárló Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az a címzett számára hozzáférhetővé válik.
Elérhetőségünk:
Név: REORG-Ingatlan Ingatlanforgalmazó és Hasznosító Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1011 Budapest, Fő utca 14-18.
Kapcsolattartó: Antal Ferenc
E-mail cím: rendeles@var-lak.hu
Telefonszám: +3630-598-0101
- Rendelés webáruházon keresztül
- A Felhasználó regisztráció után bejelentkezik, illetve regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
- A vásárló Felhasználó az „Üzlet” menüpont alatt a kívánt mennyiségű Terméket a „Kosár”-ba helyezi. Az értékestő Felhasználó a Weboldalon feltünteti, hogy a vásárló Felhasználó által megvásárolni kívánt Termék aktuálisan az értékesítő Felhasználó rendelkezésére áll-e.
- A vásárló Felhasználó a rendelés véglegesítése előtt áttekinti a „Kosár” tartalmát, ellenőrzi a Termék vételárának végösszeget, a kiválasztott szállítási és fizetési módot (3.3.2.4. pont), valamint a számlázási és szállítási adatokat és a saját személyes adatait. Amennyiben a vásárló Felhasználó adatbeviteli hibát észlel, úgy lehetősége van azt kijavítani, illetve további Terméket helyezhet a „Kosár”-ba, valamint a „Kosár”-ba helyezett Terméket el is távolíthatja.
- Amennyiben a vásárló Felhasználó a „Kosár” tartalmát és a rendelési adatokat megfelelőnek találja, a „Rendelés” ikonra kattintással elküldi rendelését.
- A Felek rögzítik, hogy a vásárló Felhasználó által, a Weboldalon leadott rendelés kizárólag akkor tekinthető véglegesnek, ha a Felhasználó a Társaság részére valamennyi vásárláshoz szükséges adatot megadta, továbbá a vásárló Felhasználó a megrendelt Termék és Szolgáltatás vételárát (ellenértékét) maradéktalanul teljesítette.
- Amennyiben az eladó Felhasználó a rendelés véglegesítését követően a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a vásárló Felhasználó által megrendelt Termék vagy Szolgáltatás nem áll rendelkezésére, úgy az eladó Felhasználó köteles erről a Társaságot haladéktalanul tájékoztatni, mely esetben a vásárló Felhasználó által megfizetett vételár haladéktalanul, de legkésőbb a vételár beérkezésétől számított három munkanapon belül visszatérítésre kerül.
- Amennyiben a vásárló Felhasználó a Társaság Weboldaláról Terméket rendel, úgy az eladó Felhasználó és a vásárló felhasználó között elektronikus úton megkötött szerződés jön létre, amelyre a 2013. évi V. törvény, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.
- Fizetési feltételek:
A vásárló Felhasználó a Társaság részére fizetendő díjakat, a Weboldalon megrendelt Termék vagy Szolgáltatás ellenértékét, azaz a vételárat (ellenértéket), valamint a szállítási költségeket készpénzben, átutalással és a PayPal fizetési rendszerén keresztül teljesítheti a Társaság részére.
- Készpénzben helyszíni átvétel esetén:
Amennyiben a megrendelt Terméket vásárló Felhasználó személyesen, előre egyeztetett időpontban a Társaság fióktelepén kívánja átvenni, az e-mailben visszaigazolt megrendelés végösszegét kizárólag készpénzben rendezheti átvételkor.
Elérhetőségünk:
Név: REORG-Ingatlan Ingatlanforgalmazó és Hasznosító Korlátolt Felelősségű Társaság
Fióktelep neve: VÁR-LAK Vendégház Szendrő
Fióktelep címe: 3752 Szendrő, Part utca 6.
Kapcsolattartó: Antal Ferenc
E-mail cím: rendeles@var-lak.hu
Telefonszám: +3630-598-0101
Felhasználó a megrendelt termék ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlaszámra 5 napon belül köteles átutalni. Az összeg a Társaság bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a Termék általa meghatározott módon történő átvételére.
Átutaláshoz szükséges Társasági adatok:
Kedvezményezett bankja: MKB Bank Zrt.
Kedvezményezett neve: REORG-Ingatlan Kft.
Kedvezményezett számlaszáma: 10300002-20242152-00003285
Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a Terméket a banki átutalás beérkezése, az összeg Társaság számláján történő jóváírását követően adja át a Társaság a szállítást végző cégnek.
A „Rendelés” ikonra kattintást követően a Weboldal átirányítja a vásárló Felhasználót PayPal fizetési oldalára, ahol személyes- és bankkártya adatainak megadásával a vásárló Felhasználó kiegyenlítheti a „Kosár”-ba helyezett Termékek ellenértékét. A Társaság tájékoztatja a vásárló Felhasználót, hogy a vásárló Felhasználó bankkártya adatait (szám, lejárati dátum, biztonsági kód) nem ismeri meg a fizetés során, arra vonatkozóan információt nem tárol. Amennyiben a vásárló Felhasználó a PayPal fizetési opcióval fizetni kíván, úgy köteles a bankkártya adatainak megadására a Termék vagy Szolgáltatás ellenértékének kifizetése érdekében. A Társaság tájékoztatja a vásárló Felhasználót, hogy a biztonságot szem előtt tartva a PayPal folyamatosan nyomon követi és felügyeli az egyes tranzakciókat.
- Amennyiben vásárló Felhasználó rendelkezik PayPal regisztrációval, akkor vásárló Felhasználó az érvényes azonosító és jelszó megadása után az előre megadott bankkártya részleges adatait látja és a fizetendő összeget. Amennyiben vásárló Felhasználónak több kártyája is regisztrálva van, úgy először ki kell választania azt a kártyát, amivel fizetni szeretne, majd a kiválasztás után a Pay Now feliratra kattintva megtörténik a fizetés és vásárló Felhasználó rövidesen visszakerül a bolt oldalára.
- Amennyiben vásárló Felhasználó nem rendelkezik Paypal regisztrációval, akkor lehetősége van egy űrlap kitöltése után egy Vendég PayPal hozzáféréssel kiegyenlíteni az összeget, anélkül hogy regisztrálnia kellene a PayPal-nál. Az űrlap a következő adatokat kéri be (ezeknek a többsége kötelezően kitöltendő).
Country |
Ország |
Card number Kártya száma |
Bankkártya száma |
Payment Types |
Fizetés típusa |
Expiration date |
Lejárati idő – a bankkártya lejárati ideje hh/éé sorrendben |
CSC/CSC kód |
A kártya hátoldalán található háromjegyű biztonsági kód (az aláírás mező felett jobbra); |
First name |
Keresztnév |
Last name |
Vezetéknév |
Address line 1 |
Cím1 |
Address line 2 (optional) |
Cím2 (ennek megadása nem kötelező) |
City |
Város |
State/Province/Region |
Megye |
Postal code |
Irányítószám |
Telephone |
Telefonszám – Kérjük, hogy valódi telefonszámot adjon meg, amelyen a bankja is el tudja érni szükség esetén. Meg kell adni az országkódot és a körzetszámot |
Email cím |
Az itt megadott e-mail címre érkezik a visszaigazolás a fizetésről |
Miután vásárló Felhasználó az összes mezőt kitöltötte, a „Review and Continue” gombot megnyomva Itt még egyszer ellenőrizheti a megadott adatok, a fizetendő összeg helyességét.
Amennyiben mindent rendben talál, jóváhagyást követően elindul a tranzakció feldolgozása a banki feldolgozó rendszerekben.
A vásárló Felhasználó a fizetés eredményéről e-mail útján is értesítést kap, majd a fizetés megtörténtét követően a PayPal rendszere visszairányítja a vásárló Felhasználót a Weboldalra.
- A Társaság a Termék megvásárlása esetén a vásárló Felhasználó részére elektronikus számlát állít ki, mely elektronikus számlát a vásárló Felhasználó e-mail címére megküldi. Azzal, hogy a Felhasználó jelen Általános Szerződési Feltételeket a regisztráció során elfogadja, kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Társaság a vásárló Felhasználó részére elektronikus számlát állítson ki. A Társaság által kiállított elektronikus számlát a Társaság a vonatkozó jogszabályok alapján (az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVIII. törvény, valamint a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény szerint) megőrzi és tárolja, így az a Társaságnál elektronikus úton elérhető. A Társaság által kiállított elektronikus számla minden esetben megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014. (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.
- A vásárló Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Termék vételára a Termék szállítási költségeit nem tartalmazza, így az eladó Felhasználó a vásárló Felhasználó részére a Terméket, helyszíni átvétel kivételével, kizárólagosan szállítási díj ellenében szállítja ki. A szállítási díj mértékéről az eladó Felhasználó a vásárló Felhasználót legkésőbb a rendelés véglegesítése során tájékoztatja.
- A Termék kiszállítását az eladó Felhasználó saját belátása szerint jogosult megszervezni, e körben az eladó Felhasználó saját belátása szerint jogosult közreműködőt igénybe venni.
- A Termék kiszállítására kizárólag abban az esetben kerül sor, hogy a vásárló Felhasználó a Termék valamennyi díját a jelen Általános Szerződési Feltételek 3.4. pontjában meghatározott módon teljesítette.
- A Felek rögzítik, hogy az eladó Felhasználó a Terméket – annak jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott módon történő megrendelése esetén, a megrendelés visszaigazolását követő – legkésőbb 14 napon belül köteles a vásárló Felhasználó rendelkezésére bocsátani.
- Személyes átvétel: A megrendelt Terméket vásárló Felhasználó személyesen, előre egyeztetett időpontban munkanapokon 9:00-16:00 óra között, a Társaság fióktelepén tudja átvenni, az e-mailben visszaigazolt megrendelést követő 14 napon belül.
Elérhetőségünk:
Név: REORG-Ingatlan Ingatlanforgalmazó és Hasznosító Korlátolt Felelősségű Társaság
Fióktelep neve: VÁR-LAK Vendégház Szendrő
Fióktelep címe: 3752 Szendrő, Part utca 6.
Kapcsolattartó: Antal Ferenc
E-mail cím: rendeles@var-lak.hu
Telefonszám: +3630-598-0101
- PickPackPont Csomagpont: Munkanapokon hétfőtől-csütörtökig leadott megrendeléseket a Társaság minden nap 15:00 óráig feldolgozza. A megrendelt Termékek adott hét pénteki munkanapján kerülnek átadásra a Pick Pack Pont logisztika részére.
Méret |
Csomagsúly |
Fuvardíj / csomag (Ft) |
20x30x10 cm |
0,1 – 3 kg |
1600 Ft/csomag |
30x30x30 cm |
3,1 – 10 kg |
1600 Ft/csomag |
50x50x50xcm |
10 – 15 kg |
1600 Ft/csomag |
összes kiterjedésének (1 x hosszúság + 1 x szélesség + 1 x magasság) teljes mérete nem haladhatja meg a 180 cm-t azzal, hogy leghosszabb oldala legfeljebb 100 cm lehet. |
15,1 – 20 kg |
1600 Ft/csomag |
A csomag feladásától számítva vásárló Felhasználó 2-4 munkanapon belül veheti át a megrendelt Termék(ek)et az általa választott Pick Pack Ponton.
A csomag érkezéséről vásárló Felhasználó e-mailben értesül. A küldemény az értesítéstől számított 5+5 munkanapon keresztül átvehető a választott Pick Pack Pont nyitvatartási idejében.
A küldemény átadása annak a személynek történik, aki a küldemény kiszállításától számított 5 munkanapon belül megjelenik és magát a küldemény átvételére jogosultként igazolja. A vásárló Felhasználó vagy képviselője a küldemény átvételét aláírásával igazolja az átadás-átvételi elismervényen.
Az átvételkor – a biztonság érdekében – szükséges hogy igazolja személyazonosságát a vásárló Felhasználó! A csomag átvétele előtt be kell mutatni a személyazonosságot igazoló hatósági igazolványt (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) – ennek sorszáma az átadási bizonylaton rögzítésre kerül. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg.
Sérülten érkezett csomag esetén vásárló Felhasználó panaszát abban az esetben tudja a Társaság a kiszállításkor készült jegyzőkönyv alapján tudja kezelni és elfogadni. Jogos kifogás esetén a megrendelt Termék ellenértékét a Társaság visszatéríti vásárló Felhasználó részére.
Termék ellenértékét a Társaság visszatéríti vásárló Felhasználó részére.
- A jelen pontban rögzített elállási jog kizárólag olyan természetes személy Felhasználót illet meg, aki a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el, továbbá a Weboldalon Terméket vásárol vagy a Társaság Szolgáltatását igénybe veszi, így fogyasztónak (a továbbiakban: Fogyasztó) minősül.
- A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a Fogyasztót a 3.6.3. pontban meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
- A Fogyasztó a 3.6.2. pontban rögzített elállási vagy felmondási jogát a Termék adásvételére irányuló szerződés esetén
- aa) a Terméknek,
- ab) több Termék adásvételekor, ha az egyes Termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Terméknek,
- ac) több tételből vagy darabból álló Termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
- ad) ha a Terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
- A Fogyasztó a 3.6.3. pontban meghatározott elállási jogát a Termékre vonatkozó szerződés megkötésének napja és a Termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
- Amennyiben a Fogyasztó úgy dönt, hogy a Társaságtól megrendelt bármely Termék vonatkozásában a 3.6.3. pontban rögzített elállási jogával élni kíván, úgy erről a Társaságot a jelen Általános Szerződési Feltételek 6.1. pontjában rögzített postai címre elküldött elállási nyilatkozatával teheti meg. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó elállási nyilatkozat (a továbbiakban: elállási nyilatkozat) minta a jelen Általános Szerződési Feltételek M/1 számú mellékletét képezi.
- A Fogyasztó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a 3.6. pontban rögzítetteknek megfelelően gyakorolta.
- Amennyiben a Fogyasztó a Társaságnak megküldi elállási nyilatkozatát, úgy a Társaság annak beérkezéséről haladéktalanul tájékoztatja a Fogyasztót. Az elállási nyilatkozat akkor minősül érvényesnek és hatályosnak, ha az elállási nyilatkozatot a Fogyasztó a Termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül megküldi a Társaságnak a 6.1. pontban rögzített postai címre.
- Amennyiben a Fogyasztó a szerződéstől eláll, úgy a Társaságtól vásárolt Terméket köteles haladéktalanul az alábbi címre visszajuttatni a Társaságnak:
Cím: 3752 Szendrő, Part utca 6.
Kizárólag abban az esetben minősül betartottnak a visszaküldési határidő, ha a Fogyasztó 14 naptári napon belül visszaküldi a Terméket a Társaságnak. A Fogyasztó a Terméket sértetlenül, megküldéskori állapotában köteles visszajuttatni a Társaság részére. A Termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Amennyiben a Fogyasztó igényli, úgy a Fogyasztó költségére a Társaság gondoskodik a Termék visszaszállításáról.
A Fogyasztót kártérítési felelősség terheli a Termék minden olyan értékcsökkenéséért, amely a Termék nem megfelelő kezeléséből vagy nem haladéktalan visszaküldéséből ered.
- A Fogyasztó szabályszerű elállása esetén a Társaság az elállási nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül gondoskodik a Termékért fizetett teljes ellenszolgáltatás (vételár, szállítási díj) visszatérítéséről. A Társaság mindaddig jogosult visszatartani a teljes ellenszolgáltatást, míg a Fogyasztó által megrendelt Termék a Társasághoz vissza nem érkezik. Az ellenszolgáltatás visszatérítése banki átutalás útján történik, a Fogyasztó által az elállási nyilatkozatban megjelölt bankszámlára.
- SZELLEMI ALKOTÁSOK
- A Weboldalon található bármely, a Társaság által vagy a Társaság javára létrehozott szellemi alkotás, így különösen, de nem kizárólag szoftver, szerzői jog által védett videó, kép, hangalkotás, védjegyoltalomra alkalmas megjelölés, védjegy, szabadalmaztatható találmány (a továbbiakban együttesen: „szellemi alkotás”), továbbá a Társaság által létrehozott vagy megszerzett vagyoni értékű gazdasági, műszaki és szervezési ismeretek és tapasztalatok (a továbbiakban: „know-how”) tulajdonjoga és valamennyi felhasználási vagyoni joga kizárólag a Társaságot illeti.
- Figyelemmel az 4.1. pontra, a Társaság kizárólagosan jogosult a szellemi alkotások és know-how felhasználására, különösen, de nem kizárólagosan az alábbi módokon:
- átdolgozás, feldolgozás, módosítás, megváltoztatás, bármely más termékben és szellemi alkotásban történő felhasználás;
- akár analóg, akár digitális, akár közvetlen, akár közvetett, akár időleges, akár végleges jelleggel történő rögzítés, többszörözés, beleértve kép- és hanghordozón történő rögzítést, másolást számítógéppel vagy elektronikus adathordozóra;
- terjesztés, ideértve a bérbeadást, haszonkölcsönbe adást, forgalomba hozatalt, forgalomba hozatalra való felkínálást, tulajdonjog átruházását, a forgalomba hozatal céljából való behozatalt, kereskedelmi célból történő birtoklást is;
- nyilvános bemutatás, előadás;
- kiállítás.
- A Weboldalon található bármely anyagot átvenni vagy másolni kizárólag a Társaság előzetes írásbeli hozzájárulásával lehet, emellett az anyag felhasználása során a Társaságra való hivatkozás feltüntetése kötelező. A Társaság fenntartja a jelen pontban rögzített valamennyi jogát a Szolgáltatás összes elemére.
- Amennyiben a Weboldalon található bármely szellemi alkotás vagy know-how felhasználására a Társaság engedélye nélkül kerül sor, úgy a Társaság kötbérre jogosult, melynek mértéke jogsértésenként (jogellenes cselekményenként) 500.000,- Ft, azaz ötszázezer forint. A Felhasználó a kötbér mértékét kifejezetten elfogadja, annak összegszerűségét a jövőben nem vitatja, ezen jogáról a jelen szabályzat elfogadásával kifejezetten lemond.
- A TÁRSASÁG FELELŐSSÉGE A SZOLGÁLTATÁS VONATKOZÁSÁBAN
- A Társaság a Felhasználóval kötött elektronikus szerződés alapján, a Weboldalon 99%-os rendelkezésre állást vállal. A felek a Társaság előzőekben írt 99%-os rendelkezésre álláson felüli felelősségét kizárják.
- A Felek kizárják a Társaság felelősségét a Társaságnak fel nem róható, illetve a Társaság részére más szolgáltatók által nyújtott szolgáltatások üzemzavaraiért és/vagy hibáiért, ideértve különösen, de nem kizárólagosan a hozzáférést akadályozó üzemzavarokat, hibákat.
- Amennyiben a Felhasználó a Weboldalon történő regisztrációkor helytelen / pontatlan adatokat határoz meg (pl.: szállítási cím), és ebből kifolyólag a Termék szállítása vagy a Szolgáltatás teljesítése körében bármely késedelem vagy hibás teljesítés áll be, úgy a Felek a Társaság felelősségét kizárják, tekintettel a Felhasználó által megadott hibás adatokra.
- Amennyiben a Felhasználó a Weboldalat használni kívánja, úgy a Felhasználó kötelezettsége, hogy a Weboldal használatához szükséges szoftvereket és hardvereket saját maga részére biztosítsa, a hozzáférés technikai feltételeit megteremtse. A Felek kizárják a Társaság felelősségét a Weboldal használata vonatkozásában, ha a Weboldal használatához szükséges szoftverekkel és hardverekkel a Felhasználó nem rendelkezik, továbbá azok beállításai a Weboldal használatához nem megfelelőek. A Weboldal használatához szükséges hardverek és szoftverek beállítása a Felhasználó feladata és kötelezettsége.
- A Társaságot kizárólag a Társaság szerződésszegése vagy a Társaság egyéb jogellenes magatartása esetén terheli felelősség a Weboldal üzemeltetése és a megrendelések teljesítése körében. A Társaság kártérítési kötelezettsége legfeljebb a Termék megvásárlásáért vagy a Szolgáltatás igénybevételéért a Felhasználó által a Társaság részére ténylegesen teljesített ellenérték mértékéig áll fenn. A Felhasználó a Terméket vagy Szolgáltatást saját elhatározása alapján, saját kockázatára rendeli meg.
- A Felhasználó köteles a Társaságot haladéktalanul tájékoztatni, amennyiben a Felhasználó fiókján belül jogosulatlan felhasználásra kerül sor. A Felhasználó felelősséggel tartozik a saját jelszavának vagy fiókjának illetéktelen használatából eredő, a Társaságnak okozott kárért.
- A Társaság jogosult a Weboldalon a Felhasználó tevékenységének korlátozására és/vagy valamely Termék leszállításának megtagadására és/vagy valamely Szolgáltatás nyújtásának megtagadására, amennyiben a Felhasználó a jelen Általános Szerződési Feltételeket feltételeket megszegi.
- PANASZ
- Amennyiben a Felhasználó a Weboldal működésével vagy a Társaság tevékenységével kapcsolatban panaszt (a továbbiakban: panasz) kíván előterjeszteni, azt írásban, az alábbi elérhetőségeken teheti meg:
Postai cím: 1011 Budapest, Fő utca 14-18.
E-mail: rendeles@var-lak.hu
- A panasz bejelentésben a Felhasználó az alábbi adatait, illetve az alábbi körülményeket köteles a Társaságnak megadni:
- panaszos neve,
- panaszos lakcíme,
- panaszos telefonszáma,
- panaszos e-mail elérhetősége,
- panasz leírása, oka,
- panasszal kapcsolatos igény.
- A Társaság a panaszkezelés során a Felhasználó által rendelkezésre bocsátott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.
- A Társaság a Felhasználó szabályszerűen (jelen szabályzatban meghatározottak szerint) előterjesztett panaszát legkésőbb 30 napon belül megvizsgálja, arra írásban reagál. Amennyiben a Társaság úgy ítéli meg, hogy a panasz alaptalan, úgy azt – az indokok feltüntetése mellett – elutasítja. Amennyiben a Társaság a panaszt megalapozottnak találja, úgy megteszi mindazon intézkedéseket, melyek a panaszban megjelölt sérelmek elhárításához szükségesek.
- Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is –, továbbá az azokra adott válaszokat a Társaság öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Társaság leselejtezi.
- Amennyiben a panasz teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, úgy a Felhasználó hatósági vagy békéltető testület előtt eljárást kezdeményezhet.
A Felhasználó panaszának teljes vagy részbeni elutasítása esetén – a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján – elsőfokon a közigazgatási hatósági ügyekben eljáró járási hivatalhoz, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatalhoz, míg másodfokon az országos illetékességgel rendelkező Pest Megyei Kormányhivatalhoz fordulhat.
A Felhasználó az illetékes és hatáskörrel rendelkező hivatalokról az alábbi weboldalon talál további információkat: http://jarasinfo.gov.hu.
- Békéltető testület előtti eljárás:
A Felhasználó panaszának teljes vagy részbeni elutasítása esetén jogosult az alábbi, választása szerinti békéltető testületekhez fordulni:
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;
Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;
Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu;
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu;
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu
Amennyiben a Felhasználó a bírósági vagy hivatali jogvitát el kívánja kerülni, úgy a Weboldal működésével vagy a Társaság tevékenységével kapcsolatos panaszával jogosult a békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület elsődleges feladata, hogy a Társaság és a Felhasználó közötti jogvita rendezése során közreműködjön, a felek között egyezséget hozzon létre.
- Egyéb panasszal kapcsolatos eljárási lehetőségek:
A Felhasználó a panaszának teljes, vagy részbeni elutasítása esetén jogosult tovább az Európai Uniós online vitarendezési platform igénybevételére.
Elérhetőség: http://ec.europa.eu.odr.
Amennyiben a Felhasználó panaszával kapcsolatos eljárás nem vezetett eredményre, úgy a Felhasználó a jogvita rendezése céljából jogosult az illetékességgel rendelkező bírósághoz fordulni.
- VEGYES RENDELKEZÉSEK
- A Társaság adatkezelési tájékoztatója a Weboldalon elérhető és megismerhető.
- Ha a szerződési feltételek bármelyike érvénytelenné válik, vagy hatályát veszti, az érvénytelen rendelkezések helyébe azok a rendelkezések kerülnek bevezetésre, amelyeknek értelme a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéséhez. Egy rendelkezés érvénytelensége vagy hatályon kívül helyezése nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
- A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Általános Szerződési Feltételek értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Budapest, 2020. november 30.
M/1 számú melléklet
Elállási nyilatkozat minta
a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján
T.
REORG-Ingatlan Ingatlanforgalmazó és Hasznosító Korlátolt Felelősségű Társaság (cégjegyzékszám: 01-09-184895; képviseli: Antal Ferenc ügyvezető)
Budapest
1011
Fő utca 14-18.
Alulírott
Név: ________________________
Születési név: ________________________
Születés helye, ideje: ________________________
Anyja neve: ________________________
Lakcíme: ________________________
jelen nyilatkozat aláírásával kijelentem, hogy gyakorlom az elállási jogomat az alábbi termékre vonatkozó szerződés vonatkozásában:
Szerződéskötés időpontja: ________________________
Termék átvételének időpontja: ________________________
Termék számlájának száma: ________________________
Termék visszajuttatási címe: ________________________
Fogyasztó számlavezető bankja: ________________________
Fogyasztó bankszámlaszáma: ________________________
Egyéb: ________________________
Kelt: ________________
Fogyasztó aláírása: ________________________
Fogyasztó neve: ________________________